Openingstijden:

Donderdag 9.00 - 17.00

Ontspanningsmassage

Ontspanningsmassage (aroma)

Bij deze massage voor het hele lichaam gebruik ik zuivere amandelolie en een of twee verschillende etherische oliën. Kortom een heerlijke massage om helemaal te ontspannen en in balans te komen.

Aromatherapie

Bij aromatherapie worden essentiële oliën gebruikt.
Deze oliën ondersteunen het proces van genezing en activeren de zelf-genezende krachten van het lichaam

Enkele toepassingen van Etherische Oliën

2. Rozenhout
  3. Geranium

Chinese gezichts- en hoofdmassage

Deze massage zorgt voor een ontspannen gezicht en een ontspannen gevoel in het hoofd . Door middel van Chinese massagetechnieken en acupressuur worden ook spanningen in hoofd en nek opgelost.
Een perfecte massage voor als je veel in je hoofd zit. Bij hoofdpijnklachten, migraine, slapeloosheid en depressiviteit.

Guasha

Guasha is een schraaptechniek die in vrijwel alle oude culturen werd toegepast. Het schrapen wordt met een jadesteen gedaan.
Guasha betekent letterlijk “de ziekte er uit schrapen” en wordt toegepast bij verkoudheid, hoofdpijn, nekpijn, rugpijn en spierpijn.
Het schrapen kan rode verkleuringen op de huid geven die echter na enkele dagen weer wegtrekken

Guasha gezichtsmassage

Met een jadesteen wordt op een zachte manier de gezichtshuid gemasseerd.
In tegenstelling tot de Guasha lichaamsbehandeling ontstaan hier geen rode verkleuringen.
Deze behandeling wordt toegepast om de schoonheid te bevorderen en te bewaren. Deze behandeling zorgt voor een betere energiedoorstroming, doorbloeding en lymfecirculatie.
Ook wordt de collageenproductie gestimuleerd en afvalstoffen verwijderd. Hierdoor wordt de huidskleur frisser en gezonder en bevordert deze behandeling het strakker en gladder worden van het bindweefsel.

Chinese ontspanningsmassage (An Shen, Rug-, hoofd- en Nekmassage)

Dit is een massage van hoofd, nek, schouders en rug waarbij
Chinese acupressuur en Westerse massagetechnieken worden gecombineerd.
Ook wordt er tijdens de massage gebruik gemaakt van etherische oliën  die bijdragen tot ontspanning.

Zeer aan te bevelen bij hoofdpijn (migraine), spanningsklachten en pijn in nek en schouders.
Tevens wordt het lymfestelsel gestimuleerd en verwijdert de massage afvalstoffen uit het spierstelsel en andere organen.